Specifika marketingu luxusních značek - diskuze
Výrobce: Kanzelsberger
EAN: 9788027139217
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Parametry
| Autor | Květa Olšanová |
| Jazyk | český; česky |
| Nakladatelství | Grada |
| Počet stran | 168 |
| Rok vydania | 2023 |
| Rok vydání | 2023 |
| Vazba | brožovaná |
| Vydavatel | GRADA Publishing |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 269 Kč - 305 Kč v 5 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Specifika marketingu luxusních značek
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Systémy médií v postmoderním světě
Jan Reich
Procvičování pravopisu - ČJ pro 4. roč
Království na konci cesty
Strážce sadu
Gévaudanské nestvůry aneb zrod bestie
Deníky II.(1940-1949)
Bolesti páteře a velkých kloubů 2 - Ma
Mondrian
- Düchting Hajo
Typické dievča
Srovnání aktuálního členění v češtině
Bisoni 001

























Přidat dotaz