SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Specifika marketingu luxusních značek

Specifika marketingu luxusních značek
0
0 hodnocení

Výrobce: Kanzelsberger

EAN: 9788027139217

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Parametry

AutorKvěta Olšanová
Druh320 x 240
EdiceExpert
JazykČesky
Počet stranInkoustová
Rok vydání2023
Vazbabrožovaná bez přebalu

Cena od 285 Kč - 324 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek

  • Historie ceny Specifika marketingu luxusních značek

Zobrazit historii ceny Specifika marketingu luxusních značek

Historie nejnižsí ceny Specifika marketingu luxusních značek. Porovnání obchodů, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek.

  • Související položky