Specifika marketingu luxusních značek
Výrobce: Kanzelsberger
EAN: 9788027139217
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Parametry
Autor | Květa Olšanová |
Druh | 320 x 240 |
Edice | Expert |
Jazyk | Česky |
Počet stran | Inkoustová |
Rok vydání | 2023 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Cena od 285 Kč - 324 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek
Zobrazit historii ceny Specifika marketingu luxusních značek
Historie nejnižsí ceny Specifika marketingu luxusních značek. Porovnání obchodů, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek.
Before We Were Yourskostým pirátka luxusní vel. MUmění milující laskavostiRhodes Ben: The World As It Is: InsideZápisník s tvrdou vazbou Paperblanks OHádanky - První Kniha AktivitOmalovánky se samolepkami Sofie PrvníThe Imaginary World of ...Zvony alebo kysucká kampanológiaKvarteto Krtek a sýkorkaJan ReichKrása a zvíře