Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret - diskuze
Výrobce: Key publishing
EAN: 9788074182662
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna. Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
| Autor | Miroslav Foret |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 81 |
| Rok vydania | 2016 |
Cena 155 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Omalovánky s vodovými barvami a štětce
Jen hrobař zaplakal
Běguni
Everyone Brave Is Forgiven - Cleave Ch
Veselá bída
- Kahuda Václav
Lulus cukrárka - Lucia Gažová
Cesta ke sportu - Petr Kojzar
Gabzdyl Pavel Měsíc
Indiánské báje a mýty
Srovnání aktuálního členění v češtině
Čo vzišlo z mojich pier
Ropuší kletba

























Přidat dotaz