SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
0
0 hodnocení

Výrobce: Key publishing

EAN: 9788074182662

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna. Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorMiroslav Foret
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran81
Rok vydania2016
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena 156 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

  • Historie ceny Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Zobrazit historii ceny Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Historie nejnižsí ceny Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret.

  • Související položky