Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret - diskuze
Výrobce: Key publishing
EAN: 9788074182662
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna. Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Miroslav Foret |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 81 |
Rok vydania | 2016 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 156 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Motýlek - CDmp3 (Čte Norbert Lichý) - Inspirační vymalovánky II. Cesta životYES! Anglická gramatikaDepeche Mode Monument - Dennis BurmeisStopy paměti
- Doležel JiříBlatný Marek: Psychologie CeloživotníhHoubyCo řeknete, až pozdravíteThe last Letter from Your Lover - MoyeMFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP MotorkRoční obdobíKid's Box Level 3 Activity Book with O
Přidat dotaz