Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan - diskuze
Výrobce: Univerzita Karlova v Praze
EAN: 9788024655789
Výrobní číslo: 9788024630755
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Dotazy, recenze a diskuze k Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Vánoční hvězdy z korálkůZáhada rozumu - Mercier Hugo, Sperber The last Letter from Your Lover - MoyeAnatomie duchůLili a Vili 1 - Matematické hry pro 1.Almanach českých šlechtických a rytířsProcvičujeme násobení a dělení 1 - neuThe Picture of Dorian GrayKrtkův týdenExperimentální dramatikaElitní odstřelovačEsoterní úvahy o karmických souvislost
Přidat dotaz