SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan
0
0 hodnocení

Výrobce: Univerzita Karlova v Praze

EAN: 9788024655789

Výrobní číslo: 9788024630755

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Obchody, které prodávají Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan

Aktuálně nenabízejí žádné obchody.

  • Historie ceny Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan

Zobrazit historii ceny Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan

Historie nejnižsí ceny Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan.

  • Související položky