Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan
Výrobce: Univerzita Karlova v Praze
EAN: 9788024655789
Výrobní číslo: 9788024630755
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Obchody, které prodávají Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan
Aktuálně nenabízejí žádné obchody.
Zobrazit historii ceny Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan
Historie nejnižsí ceny Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Halada Jan.
Bezmocná - Würll DominikaExperimentální dramatikaYoon Nicola: The Sun is Also a StarNajdi a dolep obrázky
- neuvedenTvořivá hra - Beránková EvaDítě BožíBabičkina lekáreň nad zlatoBratislava 1:15 000Pernambuco - Wernisch IvanPřirozené osvíceníPyžamový týden Pyžamový týždeňSvoboda Miroslav: Veterinární medicína