Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Výrobce: Computer Media
EAN: 9788074023606
Výrobní číslo: 9788074023606
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své\" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Parametry
Autor | Marek Moudrý; Moudrý Marek |
Druh | 1920 x 1080 |
ISBN | 978-80-7402-360-6 |
Jazyk | česky; Česky |
Nakladatelství | Computer Media |
Počet stran | 80 |
Rok vydání | 2018 |
Vazba | kroužková |
Žánr | Učebnice |
Cena od 190 Kč - 247 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Zobrazit historii ceny Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Historie nejnižsí ceny Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta.