SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná - diskuze

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
0
0 hodnocení

Výrobce: Professional Publishing

EAN: 9788074310423

Výrobní číslo: 9788074310423

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Parametry

AutorGustav Tomek
ISBN978-80-7431-042
JazykČesky
Počet stran344
Rok vydání2011
Vazbavázaná

Cena od 308 Kč - 347 Kč v 2 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky