Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná - diskuze
Výrobce: Professional Publishing
EAN: 9788074310423
Výrobní číslo: 9788074310423
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
Parametry
Autor | Gustav Tomek |
ISBN | 978-80-7431-042 |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 344 |
Rok vydání | 2011 |
Vazba | vázaná |
Cena od 308 Kč - 347 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
The Imaginary World of ...Křídla radosti - Sri ChinmoyEtnické komunity - Romové (Slovensky, Mary Poppinsová - audiokniha na CDKapounová Jana, Kapoun Pavel,: BakalářStrawberry Shortcake - obtáhni a vykreErika Bornová - Křehké monumenty / FraPuzzle - Divoká zvířataJavorníky Púchov 1 : 50 000The Widow
- Barton FionaKvadratúra kruhuPovídky malostranské - Jan Neruda, Jan
Přidat dotaz