Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Výrobce: Professional Publishing
EAN: 9788074310423
Výrobní číslo: 9788074310423
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
Parametry
Autor | Gustav Tomek |
ISBN | 978-80-7431-042 |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 344 |
Rok vydání | 2011 |
Vazba | vázaná |
jazyk | cs |
Cena od 308 Kč - 359 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Zobrazit historii ceny Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Historie nejnižsí ceny Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná.
BlíženciGierová Kerstin Modrá jako safírObżúbené babičkine zákuskyAuta 3 - Samolepková knížka
- neBRATRŠOVSKÁ ZDENA, HRDLIČKA FRANTIŠEK Rychlé večeře (Edice Apetit)
- nSvoboda Miroslav: Veterinární medicínaVeselí prváciMinnie - Maluj vodouJŮNOVÁ MACKOVÁ ADÉLA, NAVRÁTILOVÁ HANAZáhada rozumu - Mercier Hugo, Sperber Ó Matko Lakšmí, dej mi dar!