Management a marketing sportu - Čáslavová Eva - diskuze
Výrobce: Ekopress
EAN: 9788087865620
Výrobní číslo: 9788087865620
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.)
Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.
Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.
Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Parametry
| Autor | Eva Čáslavová |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 222 |
| Rok vydania | 2020 |
| jazyk | cs |
Cena od 304 Kč - 341 Kč v 3 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Management a marketing sportu - Čáslavová Eva
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Španielska konverzácia
Trnový císař
- Lawrence Mark
Lulus cukrárka - Lucia Gažová
Esoterní úvahy o karmických souvislost
Počátky řeckého myšlení - Vernant Jean
PB3 braucht Hilfe
Hodiny z olova - Denemarková Radka
Umění - Kniha Aktivit
Jak počítat s procenty
Moje první angličtina 6-7 roky - s did
Čeměřice
Pivo v písních lidových a znárodnělých

























Přidat dotaz