Management a marketing sportu - Čáslavová Eva
Výrobce: Ekopress
EAN: 9788087865620
Výrobní číslo: 9788087865620
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.)
Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.
Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.
Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Parametry
Autor | Eva Čáslavová |
ISBN | 978-80-87865-62-0 |
Jazyk | český; Česky |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 222 |
Rok vydania | 2020 |
Rok vydání | Rok vydání; 2020 |
Vazba | brožovaná |
jazyk | cs |
Žánr | Žánr |
Cena od 306 Kč - 379 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Management a marketing sportu - Čáslavová Eva
Zobrazit historii ceny Management a marketing sportu - Čáslavová Eva
Historie nejnižsí ceny Management a marketing sportu - Čáslavová Eva. Porovnání obchodů, které prodávají Management a marketing sportu - Čáslavová Eva.
Krajiny českého středověkuDoprava - Nekonečné omalovánky
-Lili a Vili 1 - Matematické hry pro 1.Eseje o lidských duších a společnosti Příběh opravdového režiséraSlovník biblické ikonografie - Royt JaLidové vánoční ozdobyProcvičujeme násobení a dělení 1 - neuBotanický slovníkMoše Chuvato a havranDym z ríše tieňovJames, E. L. Fifty Shades Darker / Pad