Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman - diskuze
Výrobce: Management Press
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Parametry
Autor | Miloš Toman |
ISBN | 978-80-7261-165-2 |
Jazyk | čeština |
Počet stran | 137 |
Rok vydání | 2013 |
Vazba | brožovaná |
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Kdo jsem? Divoká zvířátkaSUZUKI ŠUNRJU Zenová mysl, mysl začáteCesty za poznaním a objavmiVodní magie - Vílí přátelé
- neuPri káve o káve a kávovinách - Jozef ATarot - Základy a výklady (kniha + karBürkle Silvia: Skryté ZánětyMarně hledám slovAC/DC - Ať žije rock! - Elliott PaulTeplo domova - Všechno, co potřebujeteHoubyVzpomínání od myslivecké plotny
Přidat dotaz