SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman - diskuze

Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
0
0 hodnocení

Výrobce: Management Press

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.

Parametry

AutorMiloš Toman
ISBN978-80-7261-165-2
Jazykčeština
Počet stran137
Rok vydání2013
Vazbabrožovaná

Cena 69 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky