SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
0
0 hodnocení

Výrobce: C.H.Beck

EAN: 9788074005855

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace res

Parametry

AutorRadek Tahal
Jazykčeský
NOVINKA0
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran112
Rok vydania2015
Rok vydáníRok vydání
ŽánrŽánr

Cena od 287 Kč - 290 Kč v 3 obchodech

Obchody, které prodávají Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

  • Historie ceny Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

Zobrazit historii ceny Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

Historie nejnižsí ceny Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal. Porovnání obchodů, které prodávají Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal.

  • Související položky