Zag - Marty Neumeier - diskuze
Výrobce: Pearson
EAN: 9780321426772
\"When everybody zigs, zag,\" says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear \"whiteboard overview\" style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers. In an entertaining 3-hour read you’ll learn:why Zag - Marty Neumeier od authora Marty Neumeier a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Marty Neumeier |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 192 |
Rok vydania | 2006 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Cena 707 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Zag - Marty Neumeier
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
GURDŽIJEV GEORGIJ IVANOVIČ Pohledy ze Angličtina - školní slovník AČ-ČA
Minnie - Maluj vodouDivoké karty
- Martin George R. Instalace plynovodůMFP Omalovánky Lada A5 - Rozpustilá zvMarokoEncyklopedie moderního bylinářství A-CVsuvka do Putování na západ: román na Omalovánky Vánoce 5300299Cestovní náhrady s komentářem 2013Faktótum
Přidat dotaz