Zag - Marty Neumeier
Výrobce: Pearson
EAN: 9780321426772
\"When everybody zigs, zag,\" says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear \"whiteboard overview\" style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers. In an entertaining 3-hour read you’ll learn:why Zag - Marty Neumeier od authora Marty Neumeier a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Marty Neumeier |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 192 |
Rok vydania | 2006 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Cena 734 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Zag - Marty Neumeier
Zobrazit historii ceny Zag - Marty Neumeier
Historie nejnižsí ceny Zag - Marty Neumeier. Porovnání obchodů, které prodávají Zag - Marty Neumeier.
Dobrý deň, opica Škorica - Peter StoliSynonymický slovník slovenčinyNiečo sa pokazilo - Viktória DarsanePasst schon! 1. Němčina pro SŠ - UčebnTaliansko / Slovenský slovníkKošické detaily I. Details in Košice IŠípková RůženkaFraus Velký ekonomický slovník NČ-ČN
České hrady - kapesní, ilustrovaný průHrnčeková kuchárkaMinnie - Maluj vodouBeata Nox