SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Zag - Marty Neumeier

Zag - Marty Neumeier
0
0 hodnocení

Výrobce: Pearson

EAN: 9780321426772

\"When everybody zigs, zag,\" says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear \"whiteboard overview\" style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers. In an entertaining 3-hour read you’ll learn:why Zag - Marty Neumeier od authora Marty Neumeier a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorMarty Neumeier
Jazykanglický
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran192
Rok vydania2006
Rok vydáníRok vydání
TypTyp

Cena 734 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Zag - Marty Neumeier

  • Historie ceny Zag - Marty Neumeier

Zobrazit historii ceny Zag - Marty Neumeier

Historie nejnižsí ceny Zag - Marty Neumeier. Porovnání obchodů, které prodávají Zag - Marty Neumeier.

  • Související položky