Wine Positioning: A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World (Mora Pierre)(Pevná vazba) - diskuze
EAN: 9783319244792
Introduction.- Part 1: How to differentiate Wine.- Part 2: Appelations and Wine Brands.- Part 3:
Cena 2 468 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Wine Positioning: A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World (Mora Pierre)(Pevná vazba)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Bestiář Harryho PotteraDer SandmannLeonardo da VinciPlátěná taška - Think of me - neuvedenMFP Vystřihovánky - Princezna DanielkaPočítejte s Klokanem Benjamín - SbírkaBěguniSérie C-LGramatika a slovník ElementaryDvacet let v Arše - CD - Burian JanIndiánské báje a mýtyPríbehy o integráloch - Riečan Belosla
Přidat dotaz