Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1)
Výrobce: ZRP
Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1).
- Zdvih: 94,40mm. - Průměr vrtání: 99,00mm. - Kompresní poměr: 9.5:1. - Délka ojnice: 165,00mm. - Ojniční čep: 23,00mm. - CH: 31,25mm. - Řada ojnic: Pro Series. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 0,96mm x 100,00mm. - Poznámka: možnost objednat za příplatek šrouby ARP 625+ Cap Fasteners. ZRP stroker kit pro Nissan motory VR38DETT používá zdvih 94,40mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 4.1L a vrtání 99,00mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP Pro Series I-beam se šrouby ARP L19. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
- Zdvih: 94,40mm. - Průměr vrtání: 99,00mm. - Kompresní poměr: 9.5:1. - Délka ojnice: 165,00mm. - Ojniční čep: 23,00mm. - CH: 31,25mm. - Řada ojnic: Pro Series. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 0,96mm x 100,00mm. - Poznámka: možnost objednat za příplatek šrouby ARP 625+ Cap Fasteners. ZRP stroker kit pro Nissan motory VR38DETT používá zdvih 94,40mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 4.1L a vrtání 99,00mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP Pro Series I-beam se šrouby ARP L19. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
Cena 178 341 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1)
Zobrazit historii ceny Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1)
Historie nejnižsí ceny Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1). Porovnání obchodů, které prodávají Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8 VR38DETT - vrtání 99,00mm - 9.5:1 (stroker 4.1).
Stroker kit ZRP na Audi A3 / A4 / A6 /Stroker kit ZRP na Honda S2000 F20C - Stroker kit ZRP na Subaru Impreza / LeStroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Subaru Impreza / LeStroker kit ZRP na Honda S2000 F20C - Stroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2Stroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Honda Civic / IntegStroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer E