Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2)
Výrobce: ZRP
Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2).
- Zdvih: 93,00mm. - Průměr vrtání: 86,50mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 138,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 31,50mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,42mm x 87,00mm. ZRP stroker kit pro Toyota motory 3S-GTE používá zdvih 93,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 2.4L a vrtání 86,50mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
- Zdvih: 93,00mm. - Průměr vrtání: 86,50mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 138,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 31,50mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,42mm x 87,00mm. ZRP stroker kit pro Toyota motory 3S-GTE používá zdvih 93,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 2.4L a vrtání 86,50mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
Cena 80 686 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2)
Zobrazit historii ceny Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2)
Historie nejnižsí ceny Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2). Porovnání obchodů, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 2.2).
Stroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Honda Civic / IntegStroker kit ZRP na Ford Escort / SierrStroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.Stroker kit ZRP na Subaru SVX 3.3 V6 EStroker kit ZRP na Honda S2000 F20C - Stroker kit ZRP na Mitsubishi Lancer EStroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2Stroker kit ZRP na Nissan GT-R R35 3.8