SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategický marketing Teorie pro praxi - diskuze

Strategický marketing Teorie pro praxi
0
0 hodnocení

Výrobce: C. H. Beck

EAN: 9788074001208

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorAlena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Da
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran170
Rok vydania2009
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena 460 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Strategický marketing Teorie pro praxi

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky