Strategický marketing Teorie pro praxi - diskuze
Výrobce: C. H. Beck
EAN: 9788074001208
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Da |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 170 |
Rok vydania | 2009 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 460 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Strategický marketing Teorie pro praxi
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat dotaz