Strategický marketing Teorie pro praxi
Výrobce: C. H. Beck
EAN: 9788074001208
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Da |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 170 |
Rok vydania | 2009 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 460 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Strategický marketing Teorie pro praxi
Zobrazit historii ceny Strategický marketing Teorie pro praxi
Historie nejnižsí ceny Strategický marketing Teorie pro praxi. Porovnání obchodů, které prodávají Strategický marketing Teorie pro praxi.
Vzpomínání od myslivecké plotnyUmění milující laskavostiMFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP KoťátkExhumace - Kahuda VáclavLinc Vladimír, Kábele František: SlabiNekonečné omalovánky MěstoBisoni 001Deník našeho děťátka KKSmrť sa volá Engelchen - Ladislav MňačPomůcky feng-šuejPermakulturní design - AranyaGévaudanské nestvůry aneb zrod bestie