SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategický marketing Teorie pro praxi

Strategický marketing Teorie pro praxi
0
0 hodnocení

Výrobce: C. H. Beck

EAN: 9788074001208

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorAlena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Da
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran170
Rok vydania2009
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena 460 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Strategický marketing Teorie pro praxi

  • Historie ceny Strategický marketing Teorie pro praxi

Zobrazit historii ceny Strategický marketing Teorie pro praxi

Historie nejnižsí ceny Strategický marketing Teorie pro praxi. Porovnání obchodů, které prodávají Strategický marketing Teorie pro praxi.

  • Související položky