Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Výrobce: GRADA
eBook:,Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Cena 288 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha.
Helma hrůzy
- Pelevin ViktorProcvičujeme češtinu pracovní sešit pEncyklopedie moderního bylinářství A-CPovaha změny - Bezpečnost, rizika a stProcvičování pravopisu - ČJ pro 4. ročShopaholic to the RescueHudební výchova pro 5. ročník základníHerbia Omalovánky A5 V mořiOTTO PLACHT EL Libro MágicoNepropadejte panice - Gaiman NeilMamie Petronille et le ruban juaneRůže z Jericha