Specifika marketingu luxusních značek
Výrobce: Kanzelsberger
EAN: 9788027139217
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Parametry
| Autor | Květa Olšanová |
| Jazyk | český; česky |
| Nakladatelství | Grada |
| Počet stran | 168 |
| Rok vydania | 2023 |
| Rok vydání | 2023 |
| Vazba | brožovaná |
| Vydavatel | GRADA Publishing |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 269 Kč - 305 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek
Zobrazit historii ceny Specifika marketingu luxusních značek
Historie nejnižsí ceny Specifika marketingu luxusních značek. Porovnání obchodů, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek.
Kuby Clemens Léčení - Zázrak v nás
Kolaps a jeho d˘sledky
Zachraňme Černé ouško
Indiánské báje a mýty
Jiří Brdečka
- Brdečková Tereza
The 8-Week Blood Sugar Diet : Lose Wei
České ženy: vzdělání, partnerství, rep
Věda - Kniha Aktivit
Tisíc kilometrů v sedle
Frankenstein (anglicky) - Shelley Mary
Maxim Velčovský - Vše za 39 - Velčovsk
Miler Zdeněk: Krtek a paraplíčko - oma




























