Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová - diskuze
Výrobce: D&H
EAN: 9788090357990
Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ
Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen
jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje
čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i
sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná i pro mateřské
školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy.
Ukázka:
V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé. Se zráním,
rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším. Pokud tento
vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně,
bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení,
psaní a počítání. Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné
méně, je tato připravenost ohrožena. Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do
vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch
učení.
U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý,
nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený. Dochází tak ke zkreslenému vnímání
světa a
Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen
jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje
čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i
sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná i pro mateřské
školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy.
Ukázka:
V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé. Se zráním,
rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším. Pokud tento
vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně,
bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení,
psaní a počítání. Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné
méně, je tato připravenost ohrožena. Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do
vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch
učení.
U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý,
nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený. Dochází tak ke zkreslenému vnímání
světa a
Parametry
NOVINKA | 0 |
Cena 75 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Hory byly jejich osudem - Vyjímečná knKolaps a jeho d˘sledkyVěda - Kniha AktivitRhodes Ben: The World As It Is: InsideTurci v Uhorsku I.Jak to žije Traktor - Meredith SamanthSurprise Lovetoyset - sadaZápisník s tvrdou vazbou Paperblanks OZvedavé rozprávky - Dana HlavatáObčanská výchova pro 9. ročník ZŠ (učeVelký německo-český slovník pro veřejnLittle Grey Cells
Přidat dotaz