SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž
0
0 hodnocení

Výrobce: Literárne informačné centrum

EAN: 9788081190421

Výrobní číslo: 9788081190421

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Parametry

AutorPeter Valček
Druh320 x 240
ISBN978-80-8119-042-1
Jazykslovenský; Slovensky
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran352
Rok vydania2011
Rok vydáníRok vydání; 2012
TypTyp
Vazbavázaná; pevná
ŽánrŽánr

Cena od 415 Kč - 443 Kč v 4 obchodech

Obchody, které prodávají Slovník teórie médií A-Ž

  • Historie ceny Slovník teórie médií A-Ž

Zobrazit historii ceny Slovník teórie médií A-Ž

Historie nejnižsí ceny Slovník teórie médií A-Ž. Porovnání obchodů, které prodávají Slovník teórie médií A-Ž.

  • Související položky