Slovník teórie médií A-Ž
Výrobce: Literárne informačné centrum
EAN: 9788081190421
Výrobní číslo: 9788081190421
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Parametry
| Autor | Peter Valček |
| Jazyk | slovenský |
| Počet stran | 352 |
| Rok vydania | 2011 |
Cena od 428 Kč - 547 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Slovník teórie médií A-Ž
Zobrazit historii ceny Slovník teórie médií A-Ž
Historie nejnižsí ceny Slovník teórie médií A-Ž. Porovnání obchodů, které prodávají Slovník teórie médií A-Ž.
Jak na permakulturní design - Koupili
Obżúbené babičkine zákusky
English Vocabulary in Use: Advanced Bo
Sága o Hervaře - komentáře
- Koz
Auta - Kdo nelepí, není in!
- Di
MFP Omalovánky Lada A5 - Bajky - 53005
Traja kamoši a fakticky fantastický bu
Helma hrůzy
- Pelevin Viktor
Tučňák a polární zvířata - di Lorenzo
Auta - Maluj vodou
Fraus Velký ekonomický slovník NČ-ČN
Pravdou proti moci


























