SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel

Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
					 - Horňák Pavel
0
0 hodnocení

Výrobce: VeRBuM

EAN: 9788087500941

Výrobní číslo: 9788087500941

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Parametry

AutorPavel Horňák
ISBN978-80-87500-94-1
Jazykslovenský; slovensky; Slovensky
NakladatelstvíNakladatelství; VeRBuM
Počet stran398; 400
Rok vydania2018
Rok vydáníRok vydání; 2018
TypTyp
Vazbavázaná
ŽánrŽánr; Odborná

Cena od 291 Kč - 357 Kč v 5 obchodech

Obchody, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel

PalmknihyDo obchoduPalmknihy

291 Kčdoba dodání neznámá

Palmknihy

Martinus.czDo obchoduMartinus.cz

313 Kčdoba dodání neznámá

Martinus.cz

  • Historie ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel

Zobrazit historii ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel

Historie nejnižsí ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Porovnání obchodů, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel.

  • Související položky