Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500941
Výrobní číslo: 9788087500941
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Parametry
Autor | Pavel Horňák |
ISBN | 978-80-87500-94-1 |
Jazyk | slovenský; slovensky; Slovensky |
Nakladatelství | Nakladatelství; VeRBuM |
Počet stran | 398; 400 |
Rok vydania | 2018 |
Rok vydání | Rok vydání; 2018 |
Typ | Typ |
Vazba | vázaná |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 291 Kč - 357 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel
Zobrazit historii ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
- Horňák Pavel
Historie nejnižsí ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Porovnání obchodů, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel.
Baron von MŘnchhausen und seine wunderPaperblanks zápisník Blue Cats and ButAnd the Mountains EchoedPísanka pro 1. ročník základní školy (PB3 braucht HilfePomalý valčík korytnačiekRůže z JerichaMinnie - Omalovánky A4RafinerieSpudveč! aneb 70 000 světelných letŽelezniční hračky minulostiAuta 3 - Samolepková knížka
- ne