Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500941
Výrobní číslo: 9788087500941
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Cena 287 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel
Zobrazit historii ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
- Horňák Pavel
Historie nejnižsí ceny Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Porovnání obchodů, které prodávají Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel.
Velké případy kpt. Černé 1 - Čas nedob
Marie a Magdalény
- Horňáková-Ci
Sága o Hervaře - komentáře
- Koz
Tajemné počátky českých dějin
Godfrey Rachel: Cambridge English Empo
Ledový oheň
Lehkost bytí aneb Bytí jako světlo
Rytier a zbrojnoš 2
Puzzle - Divoká zvířata
Příběh opravdového režiséra
Spudveč! aneb 70 000 světelných let
Praha rudolfínská - Fučíková Eliška

























