SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Psychologie reklamy - diskuze

Psychologie reklamy
0
0 hodnocení

Výrobce: Kanzelsberger

EAN: 9788027136544

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Parametry

AutorJitka Vysekalová a kolektiv; Jitka Vysekalová
Jazykčeský; česky
NakladatelstvíGrada
Počet stran360
Rok vydania2023
Rok vydání2023
Vazbavázaná
VydavatelGRADA Publishing
jazykcs
ŽánrŽánr

Cena od 404 Kč - 494 Kč v 5 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Psychologie reklamy

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky