Psychologie reklamy - diskuze
Výrobce: Kanzelsberger
EAN: 9788027136544
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Parametry
| Autor | Jitka Vysekalová a kolektiv; Jitka Vysekalová |
| Jazyk | český; česky |
| Nakladatelství | Grada |
| Počet stran | 360 |
| Rok vydania | 2023 |
| Rok vydání | 2023 |
| Vazba | vázaná |
| Vydavatel | GRADA Publishing |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 404 Kč - 494 Kč v 5 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Psychologie reklamy
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení





































Přidat dotaz