SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Psychologie reklamy

Psychologie reklamy
0
0 hodnocení

Výrobce: Kanzelsberger

EAN: 9788027136544

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Parametry

AutorJitka Vysekalová
Druh1920x1080 (FHD)
EdiceExpert
JazykČesky
Počet stran800
Rok vydání2023
Vazbapevná

Cena od 386 Kč - 486 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Psychologie reklamy

PalmknihyDo obchoduPalmknihy

386 Kčdoba dodání neznámá

Palmknihy

Patro.czDo obchoduPatro.cz

486 Kčdoba dodání neznámá

Patro.cz

  • Historie ceny Psychologie reklamy

Zobrazit historii ceny Psychologie reklamy

Historie nejnižsí ceny Psychologie reklamy. Porovnání obchodů, které prodávají Psychologie reklamy.

  • Související položky