Marketing menších a středních firem - Vladimír John
Výrobce: Meriglobe Advisory House
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH:Spojte své jméno s názvem firmyStanovte si cílovou skupinuNastavte si jasnou strategii marketinguVytvořte si komunikační mixKomunikujte vždy jeden produktBudujte svou značkuNezanedbávejte Marketing menších a středních firem - Vladimír John od authora Vladimír John a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Vladimír John |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 0:38 |
Rok vydania | 2015 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 100 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Marketing menších a středních firem - Vladimír John
Zobrazit historii ceny Marketing menších a středních firem - Vladimír John
Historie nejnižsí ceny Marketing menších a středních firem - Vladimír John. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing menších a středních firem - Vladimír John.
Fraus Velký ekonomický slovník NČ-ČN
Rozjímání nad aramejskou modlitbou PánLetiště - Samolepková knížka
- Mccarthy Michael: English Vocabulary IGrónské mýty a pověstiAda aneb Žár
- Nabokov VladimirThe Widow
- Barton FionaHella JongeriusThink Level 5 Teacher's BookItálieČítanka 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia -Věda - Kniha Aktivit