(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024762876
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejic (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold od authora Ivan Nový, Jörg Petzold a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
| Autor | Ivan Nový, Jörg Petzold |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 160 |
| Rok vydania | 2006 |
Cena 158 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Zobrazit historii ceny (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Historie nejnižsí ceny (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold. Porovnání obchodů, které prodávají (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold.
Dorty a dezerty (Edice Apetit) - neuve
Daniel und das ägyptische Grab
Lunární dny pro ženy
Hutchinson, T.; Hardy-Gould, J.; Trnov
Lidové vánoční ozdoby
Bolesti páteře a velkých kloubů 2 - Ma
Škola malého stromu
Omalovánky Prasátko Peppa A4
Dejiny slovenskej literatúry I
Noc bez hlavy - Riedlbauchová Veronika
The Communist Manifesto & Selected Wri
Esoterní úvahy o karmických souvislost

























