(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024762876
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejic (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold od authora Ivan Nový, Jörg Petzold a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Ivan Nový, Jörg Petzold; Jörg Petzold |
Jazyk | český; česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 160 |
Rok vydania | 2006 |
Rok vydání | Rok vydání; 2006 |
Typ | Typ |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 186 Kč - 186 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Zobrazit historii ceny (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Historie nejnižsí ceny (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold. Porovnání obchodů, které prodávají (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold.