SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins

Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
0
0 hodnocení

Výrobce: Mediaempire

Claudie C. Hopkins: Nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci.Vytáhl na světovou úroveň značky, jako GOODYEAR - kampaň, na které vydělal 2mil USD (dnešních přibližně 100 milionů USD). PEPSODENT dostal do 52 zemí světa. PALMOLIVE - značka používaná dodnes po celém světě. Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků - dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins od authora Claudie Hopkins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorCharif Bahbouh
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran2:30
Rok vydania2013
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena 842 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins

  • Historie ceny Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins

Zobrazit historii ceny Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins

Historie nejnižsí ceny Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins. Porovnání obchodů, které prodávají Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins.

  • Související položky