Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
Výrobce: Mediaempire
Claudie C. Hopkins: Nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci.Vytáhl na světovou úroveň značky, jako GOODYEAR - kampaň, na které vydělal 2mil USD (dnešních přibližně 100 milionů USD). PEPSODENT dostal do 52 zemí světa. PALMOLIVE - značka používaná dodnes po celém světě. Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků - dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins od authora Claudie Hopkins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Charif Bahbouh |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 2:30 |
Rok vydania | 2013 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 842 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
Zobrazit historii ceny Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
Historie nejnižsí ceny Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins. Porovnání obchodů, které prodávají Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins.
Vojenská vozidla - vystřihovánky
Bratislava 1:15 000Der SandmannMFP Omalovánky Lada A5 - O chytré kmotEncyklopedie moderního bylinářství A-CSambo tu již nebydlí?Starý Světlov
- Michálek LadislaAlpy - trekové okruhyAngličtina plná herThe Widow
- Barton FionaJiří Brdečka
- Brdečková TerezaHammond Richard: Chytře vedená prodejn