SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha
0
0 hodnocení

Výrobce: Adart spol. s r.o.

EAN: 9788090464575

Výrobní číslo: 9788090464575

eBook: Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

Cena 190 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha

  • Historie ceny Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha

Zobrazit historii ceny Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha

Historie nejnižsí ceny Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček, - e-kniha.

  • Související položky