SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
0
0 hodnocení

Výrobce: VeRBuM

EAN: 9788087500521

Výrobní číslo: 9788087500521

eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Parametry

AutorLenka Harantová
Jazykčesky
NakladatelstvíVERBUM Publishing
Počet stran154
Rok vydání2014
ŽánrOdborná

Cena od 69 Kč - 69 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

  • Historie ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

Zobrazit historii ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

Historie nejnižsí ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha.

  • Související položky