Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500521
Výrobní číslo: 9788087500521
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Parametry
Autor | Lenka Harantová |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | VERBUM Publishing |
Počet stran | 154 |
Rok vydání | 2014 |
Žánr | Odborná |
Cena od 69 Kč - 69 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha.
Turci v Uhorsku I.Pod hladinou - Samolepková knížka
Etnické komunity - Romové (Slovensky, Gonzales C. Daniel, McVeigh Alice,: TaHenri et la compétition sportiveOsobní knihovna - Devět dantovských esAspekte neu B1+ Arbeitsbuch, CDHlavu vzhůruMarokoVelký lidový snářPictoriaBETEXA, zásilková služba s. r. o. Dies