Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500521
Výrobní číslo: 9788087500521
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha.
Elektrické jednotky EMU 89.0
Slaďák
- Riceová Philippa
Aj Boh miluje čokoládu
Prekliate zlato Titanicu
Anna
Pivo v písních lidových a znárodnělých
Frenchová Tana Podoba
Moje první angličtina 6-7 roky - s did
English File Third Edition Upper Inter
Proměna vnímání a zkušenost pravdy - M
Slnovratka
Omalovánky Vánoce 5300299

























