Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová - diskuze
Výrobce: Profesional publishing
EAN: 9788074310713
Výrobní číslo: 9788074310713
Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie. Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde m Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová od authora Gustav Tomek, Věra Vávrová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Gustav Tomek, Věra Vávrová; Michal Černý |
ISBN | 978-80-7431-071-3 |
Jazyk | český; Česky |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 262; 274 |
Rok vydania | 2012 |
Rok vydání | Rok vydání; 2012 |
Typ | Typ |
Vazba | vázaná |
Žánr | Žánr |
Cena od 238 Kč - 298 Kč v 3 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Numerologie a osudMuž a žena - CDmp3 - Viewegh MichalPovídky 3The Version of Us - Barnett LauraTurner Toko-Pa: Přináležení - RozpomínNení hrubě zdrávo v tom povětří pozůstOd A k B a zase zpátky - Warhol AndyDům mezi oknySlovník biblické ikonografie - Royt JaLili a Vili 1 - Matematické hry pro 1.Little Grey CellsOdysseus
Přidat dotaz