Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas - diskuze
Výrobce: Profesional publishing
EAN: 9788074310096
Výrobní číslo: 9788074310096
Předkládaná publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmenného projektu (Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry), který v letech 2007–2008 podpořila Grantová agentura Akademie věd ČR. Jeho řešitelem bylo Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i. (CVVM), a spoluřešitelem Institut komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd UK v Praze (IKSŽ). Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném disk Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas od authora Markéta Škodová, Vlastimil Nečas a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Markéta Škodová, Vlastimil Nečas |
Jazyk | český; Česky |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 148 |
Rok vydania | 2010 |
Rok vydání | Rok vydání; 2013 |
Typ | Typ |
Vazba | brožovaná |
Žánr | Žánr |
Cena od 149 Kč - 188 Kč v 3 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat dotaz