Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Fotr Jiří, Souček Ivan
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027104345
Výrobní číslo: 9788027104345
Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací.
Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny.
Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování
Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny.
Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování
Parametry
Autor | Miroslav Špaček; Jiří Fotr, Ivan Souček, MIroslav Špaček, |
ISBN | 978-80-271-0434-5 |
Jazyk | česky; Česky |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Grada |
Počet stran | 320 |
Rok vydání | 2018; 2017 |
Vazba | vázaná |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Odborná |
Cena od 208 Kč - 495 Kč v 6 obchodech
Obchody, které prodávají Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Fotr Jiří, Souček Ivan
Zobrazit historii ceny Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
- Fotr Jiří, Souček Ivan
Historie nejnižsí ceny Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Fotr Jiří, Souček Ivan. Porovnání obchodů, které prodávají Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Fotr Jiří, Souček Ivan.
Čeština pro 3. třídu - Shoda podmětu sBrontëová Emily: Jane EyreAus dem Leben eines TaugenichtsNew Headway Elementary Third Edition WHommage a Jiří Valenta
- Primus Správná pětka 9. dobrodružství Na vandInulínové plodiny a rastliny vhodné niMichalovice - Rostislav VojkovskýBěguniAda aneb Žár
- Nabokov VladimirPovaha změny - Bezpečnost, rizika a stHory byly jejich osudem - Vyjímečná kn