Učit (se) příběhem - diskuze
Výrobce: HOST
EAN: 9788072949014
Výrobní číslo: 9788072949014
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. Jan Hábl (nar. 1975) je manžel, otec, pedagog, komeniolog a bratrský farář. Po studiích filozofie výchovy při University of Wales působil na Univerzitě v Hradci Králové. V současné době přednáší v oborech na rozhraní pedagogiky, antropologie, etiky a historie vzdělávání na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. K jeho publikacím patří monografie Ultimate Human Goals in Comenius and Modern
Cena 136 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Učit (se) příběhem
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Mysli si, čo chceš
Ottův slovník naučný - dodatky 2/1 - k
Vatikánsky denník III - Karol Sidor
Svobodová Vlasta, Svoboda Miroslav, Ve
Básnické juvenilie
- Orten Jiří
Pradávná medicína - Wolf-Dieter Storl
Kódy vědomí
Strážce sadu
Lulus cukrárka - Lucia Gažová
Hudba, smysl a nesmysl - Alfred Brende
Stopy paměti
- Doležel Jiří
MiniPEDIE - Objevujeme svět! Divoká zv

























Přidat dotaz