Transgenerational Media Industries - Adults, Children, and the Reproduction of Culture (Johnson Derek)(Paperback / softback) - diskuze
EAN: 9780472054312
Within corporate media industries, adults produce children's entertainment. Yet children, presumed to exist outside the professional adult world, make their own contributions to it--creating and posting unboxing videos, for example, that provide content for toy marketers. Many adults, meanwhile, avidly consume entertainment products nominally meant for children. Media industries reincorporate this market-disrupting participation into their strategies, even turning to adult consumers to pass fandom to the next generation. Derek Johnson presents an innovative perspective that looks beyond the simple category of "kids' media" to consider how entertainment industry strategies invite producers and consumers alike to cross boundaries between adulthood and childhood, professional and amateur, new media and old. Revealing the social norms, reproductive ideals, and labor hierarchies on
Cena 1 149 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Transgenerational Media Industries - Adults, Children, and the Reproduction of Culture (Johnson Derek)(Paperback / softback)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Turner Toko-Pa: Přináležení - RozpomínZnamení naděje - Česká církev ve světlFrenchová Tana PodobaThe 8-Week Blood Sugar Diet : Lose WeiPrůvodce výtvarným uměním IIPrincezny - Maluj vodouModerní výuka tenisové technikyMysli si, čo chcešMichalovice - Rostislav VojkovskýSamohlásky I. PS 5 pro SPU na 1. stupnSvět čísel a tvarů Prac.seš.3Encyklopedie československých autobusů
Přidat dotaz