Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo T4, T5, T25, Garrett GTX28/GTX30, BorgWarner EFR6258 - diskuze
Výrobce: Forge Motorsport
Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo T4, T5, T25, Garrett GTX28/GTX30, BorgWarner EFR6258.
Tepelná izolace je určena k ochraně a zlepšení výkonu turbodmychadla a eliminaci sálavého tepla. Navržena pro použití v nejnáročnějších podmínkách k ochraně motorových součástí. • Nýty z nerezové oceli. • Spojovací prvky z nerezové oceli. • Uhlíková tkanina vnější skořepiny. • Vnitřní jádro vyrobené z křemičitanu vápenatého a hořčíku. • Silikátová textilie s vysokou teplotou. Jedinečný design umožňuje rychlejší nástup turba, motoru umožňuje nasávání chladnějšího vzduchu. Izolace ztrácí během prvních několika tepelných cyklů flexibilitu, jakmile se materiál vytvrzuje, takže po namontování by se neměla běžně odstraňovat, protože jí pravděpodobně poškodíte. Její design udržuje teplo výfukových plynů na výfukové komoře mimo kompresní stranu tedy výtlačnou a nasávací, což má za následek nižší teplotu nasávaného vzduchu a tedy vyšší výkon. • Zvyšuje výkon. • Zmenšuje turbo díru. • Snižuje teplotu pod kapotou. • Prodlužuje životnost turbodmychladla. • Vysoká teplotní odolnost. Teplotní stabilita: - Vnitřní povrch: · maximální teplota: 1260°C (2300°F) · limit nepřetržitého používání: 1000°C (1832°F) - Vnější povrch: · limit přímého kontaktu: 982°C (1800°F) · limit sálavého tepla: 1371°C (2500°F) http://www.youtu
Tepelná izolace je určena k ochraně a zlepšení výkonu turbodmychadla a eliminaci sálavého tepla. Navržena pro použití v nejnáročnějších podmínkách k ochraně motorových součástí. • Nýty z nerezové oceli. • Spojovací prvky z nerezové oceli. • Uhlíková tkanina vnější skořepiny. • Vnitřní jádro vyrobené z křemičitanu vápenatého a hořčíku. • Silikátová textilie s vysokou teplotou. Jedinečný design umožňuje rychlejší nástup turba, motoru umožňuje nasávání chladnějšího vzduchu. Izolace ztrácí během prvních několika tepelných cyklů flexibilitu, jakmile se materiál vytvrzuje, takže po namontování by se neměla běžně odstraňovat, protože jí pravděpodobně poškodíte. Její design udržuje teplo výfukových plynů na výfukové komoře mimo kompresní stranu tedy výtlačnou a nasávací, což má za následek nižší teplotu nasávaného vzduchu a tedy vyšší výkon. • Zvyšuje výkon. • Zmenšuje turbo díru. • Snižuje teplotu pod kapotou. • Prodlužuje životnost turbodmychladla. • Vysoká teplotní odolnost. Teplotní stabilita: - Vnitřní povrch: · maximální teplota: 1260°C (2300°F) · limit nepřetržitého používání: 1000°C (1832°F) - Vnější povrch: · limit přímého kontaktu: 982°C (1800°F) · limit sálavého tepla: 1371°C (2500°F) http://www.youtu
Cena 1 770 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo T4, T5, T25, Garrett GTX28/GTX30, BorgWarner EFR6258
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Emos Izolační páska PVC 19mm / 20m modEmos Izolační páska PVC 15mm / 10m zelEmos Izolační páska PVC 15mm / 10m modEmos Izolační páska PVC 15mm / 10m žluEmos F61511Emos Izolační páska PVC 19mm / 20m zelReflexní páska 25 mm / 2m (12 ks)Emos Izolační páska PVC 19mm / 20m žluEmos Izolační páska PVC 19mm / 20m bílEmos Izolační páska PVC 19mm / 20m zelEmos Izolační páska PVC 19mm / 20m čerEmos F61999
Přidat dotaz