SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategický marketing

Strategický marketing
0
0 hodnocení

EAN: 9788024746708

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Cena od 170 Kč - 416 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Strategický marketing

PalmknihyDo obchoduPalmknihy

170 Kčdoba dodání neznámá

Palmknihy

  • Historie ceny Strategický marketing

Zobrazit historii ceny Strategický marketing

Historie nejnižsí ceny Strategický marketing. Porovnání obchodů, které prodávají Strategický marketing.

  • Související položky