SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr

Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788027137220

Výrobní číslo: 9788027137220

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Parametry

AutorDagmar Jakubíková; Dagmar Jakubíková, Petr Janeček; Petr Janeček
Druh320 x 240
EdiceExpert
ISBN978-80-271-3722-0
JazykČesky; český
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran432
Rok vydania2023
Rok vydání2023; Rok vydání
Vazbabrožovaná; brožovaná bez přebalu
ŽánrŽánr

Cena od 501 Kč - 536 Kč v 5 obchodech

Obchody, které prodávají Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr

PalmknihyDo obchoduPalmknihy

503 Kčdoba dodání neznámá

Palmknihy

Patro.czDo obchoduPatro.cz

530 Kčdoba dodání neznámá

Patro.cz

  • Historie ceny Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr

Zobrazit historii ceny Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr

Historie nejnižsí ceny Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr. Porovnání obchodů, které prodávají Strategický marketing - Jakubíková Dagmar, Janeček Petr.

  • Související položky