SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan

Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan
0
0 hodnocení

Výrobce: C. H. Beck

EAN: 9788074006937



Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.

V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.

 

Parametry

AutorJan Koudelka
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran384
Rok vydania2018
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena od 618 Kč - 644 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan

PalmknihyDo obchoduPalmknihy

644 Kčdoba dodání neznámá

Palmknihy

  • Historie ceny Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan

Zobrazit historii ceny Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan

Historie nejnižsí ceny Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan. Porovnání obchodů, které prodávají Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan.

  • Související položky