SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém

Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788024737713

Výrobní číslo: 9788027105601

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.

Cena 206 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém

  • Historie ceny Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém

Zobrazit historii ceny Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém

Historie nejnižsí ceny Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém. Porovnání obchodů, které prodávají Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém.

  • Související položky