Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024737713
Výrobní číslo: 9788027105601
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
Cena 206 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém
Zobrazit historii ceny Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém
Historie nejnižsí ceny Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém. Porovnání obchodů, které prodávají Sportovní marketing - CSR a sponzoring - Kunz Vilém.
Wagnerová Magdalena: Tajemná historie Kid's Box Level 2 Pupil's Book BritishÓ Matko Lakšmí, dej mi dar!Homines scientiarum IVZa každú cenuSpoutané divadloTesty 2017 z matematiky pro žáky 5. a Toulky českou minulostí 2 - Od časů PřYankee Candle Aromatická svíčka ClassiMystérium MarsuMinulosť jednej ilúziePeklo ráje