Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027169856
Výrobní číslo: 9788027139217
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Parametry
Autor | Květa Olšanová |
ISBN | 978-80-271-3921-7 |
Jazyk | Česky; český; česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 168 |
Rok vydania | 2023 |
Rok vydání | 2023; Rok vydání |
Vazba | brožovaná |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Odborná |
Cena od 230 Kč - 303 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa
Zobrazit historii ceny Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa
Historie nejnižsí ceny Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa. Porovnání obchodů, které prodávají Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa.
Obżúbené babičkine zákuskyNejkrásnější římské báje a pověst - CDPraha moderní 2 - Velký průvodce po arAudio CD: GodulaThe Adventure of Tom SawyerPočítanie Rozkladacia knižka pre najmeKapounová Jana, Kapoun Pavel,: BakalářZvony alebo kysucká kampanológiaThink Level 5 Teacher's BookJiří Brdečka
- Brdečková TerezaPradávná medicína - Wolf-Dieter StorlAdam a kabalistický strom