SOUKAL IVAN, DRAESSLER JAN Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - diskuze
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024796130
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler od authora Ivan Soukal, Jan Draessler a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Ivan Soukal, Jan Draessler; Jan Draessler |
Jazyk | český; česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 160 |
Rok vydania | 2014 |
Rok vydání | Rok vydání; 2014 |
Typ | Typ |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 212 Kč - 212 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k SOUKAL IVAN, DRAESSLER JAN Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat dotaz