Sociologie pro ekonomy a manažery, Nový Ivan
Výrobce: Grada publishing
EAN: 9788024783550
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
Parametry
Autor | Ivan Nový |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | Grada |
Počet stran | 288 |
Rok vydání | 2006 |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Odborná |
Cena 217 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Sociologie pro ekonomy a manažery, Nový Ivan
Zobrazit historii ceny Sociologie pro ekonomy a manažery, Nový Ivan
Historie nejnižsí ceny Sociologie pro ekonomy a manažery, Nový Ivan. Porovnání obchodů, které prodávají Sociologie pro ekonomy a manažery, Nový Ivan.
Kores Lepicí Tyčinka Transparentní 21 Vanity Fair: A Novel without a heroSamolepková knížka VesmírU nás na farmeDůvěra a demokracie - Přehled sociologSvět stínuBürkle Silvia: Skryté ZánětyPermakulturní design - AranyaDopravaNoc bez hlavy - Riedlbauchová VeronikaMária MagdalénaNiečo sa pokazilo - Viktória Darsane